Posted in Biznes Firma

2 warunki skutecznej reklamy

Jeżeli chcesz stworzyć naprawdę skuteczna reklamę, zrealizuj dwa poniższe punkty. Po pierwsze, zdefiniuj grupę docelową. Są to ludzie, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani zakupem produktu, który ma być reklamowany. Poznaj ich zwyczaje, styl życia, język jakim się posługują, jaka w tej grupie jest modna muzyka i tak dalej. Po drugie, postaw się na miejscu takich osób. Zastanów się co do nich przemówi. Nie zakładaj nic z góry – na przykład patetycznego stylu albo odwrotnie – bardzo przyziemnego. Pomyśl o produkcie jako o czymś co może pomóc tym ludziom w konkretnej rzeczy, załatwić jakiś problem, pomóc w osiągnięciu jakiegoś celu. I…

Więcej 2 warunki skutecznej reklamy
Posted in Biznes Firma

Istotne aspekty przy projektowaniu kampanii reklamowych

 Dokładne badanie cech użytkowników, takich jak dane demograficzne i równowaga płci;  Badania nad sposobem komunikowania tego medium, aby przyciągnąć konsumentów o różnych zainteresowaniach; „Przydatne” treści, które można opracować na podstawie rzeczywistych wyzwań marketingowych przedstawionych przez grupę docelową (e-booki to kolejny świetny przypadek użycia); Marketingowe narzędzia badawcze stosowane w różnych gałęziach przemysłu, od opieki zdrowotnej po elektronikę lub technologie medialne, w których nie było wcześniejszego kontaktu z istotnymi informacjami Chwal i polecaj strategie sprzedaży, na przykład polecając odpowiedni rodzaj produktu lub usługi, aby dotrzeć do klientów:… Aby robić to skutecznie, potrzebujesz wysokiego poziomu poglądu na to, jak ludzie myślą o rzeczach….

Więcej Istotne aspekty przy projektowaniu kampanii reklamowych