Dropshipping – korzyści

Dropshipping opiera się na systemie trójstronnym pomiędzy klientem, sprzedawcą i dostawcą. W przypadku zakupu przez Internet, klient korzysta ze strony e-commerce sprzedawcy, który oferuje produkty, których nie ma w magazynie.
Z chwilą złożenia zamówienia klient dokonuje zakupu u dostawcy, który jest odpowiedzialny za dostawę do klienta. W tym systemie detalistę można zatem przyrównać do usługodawcy odpowiedzialnego za sprzedaż produktu, który nie zajmuje się elementami łańcucha logistycznego. Odpowiada za logistykę dostawca. Ten sposób sprzedaży oferuje sprzedawcy dużą elastyczność i pozwala mu skupić się jedynie na sprzedaży.

Dla sprzedawcy , który dopiero zaczyna swoją przygodę z e-commerce, dropshipping ma niewątpliwe zalety, których nie należy pomijać. W systemie tym, nie musisz inwestować olbrzymiego kapitału początkowego. Możliwe staje się uruchomienie projektu biznesowego z niewielką sumą pieniędzy, co jest świetnym sposobem na wprowadzenie małych i średnich przedsiębiorstw na rynek. W rzeczywistości nie istnieje ryzyko posiadania dużej ilości niesprzedanych produktów.  Znakomita jest też możność posiadania zasobnego i zróżnicowanego katalogu dostępnego od początku prowadzenia działalności. Jest to ogromna atrakcja dla młodej firmy.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.