Reklamowanie z pomocą SMS’ów

Wiadomości tekstowe zapewniają markom łatwy sposób reklamowania się wśród docelowych odbiorców.

Jest to prosty i bezpośredni sposób na dotarcie, przyciągnięcie uwagi i nawrócenie na miejscu.
W dzisiejszym świecie coraz dłuższego czasu przed ekranem reklama mobilna daje markom szansę na dotarcie do grupy docelowej bez przerywania tego, co już robią.
Wiadomości tekstowe umożliwiają firmom łatwe reklamowanie swoich produktów lub usług. Wiadomości tekstowe są tak bezpośrednie, że konsumentowi trudno jest nie zauważyć, gdy zobaczy wiadomość wyskakującą na ekranie telefonu.
Wiadomości tekstowe są również korzystne, ponieważ urządzenia mobilne stały się naszym ulubionym urządzeniem. Oznacza to, że konsumenci prawdopodobnie będą mieć przy sobie telefony przez cały czas i łatwiej można się z nimi skontaktować za pomocą wiadomości tekstowej reklamującej Twój produkt lub usługę.

 

SMS’y reliktem przeszłości?

Wysyłanie SMS-ów jest często uważane za przestarzałą formę komunikacji, ale to wcale nie musi wyglądać właśnie w ten sposób. Wystarczy tylko podejść do tego typu reklamy kreatywnie i umiejętnie. Wcześniej też wypada zrobić małe przygotowanie; do kogo mamy zamiar wysłać takiego SMS’a-reklamę. No cóż…a przy okazji jest dość tani😉
Ta forma reklamy może być korzystna dla firm, które chcą dotrzeć do określonej grupy demograficznej lub obszaru geograficznego. Może być również przydatny do kierowania do osób, które nie są w mediach społecznościowych.
Jednymi z głównych problemów, które pojawiły się przy tej formie reklamy, są brak przejrzystości i informacji zwrotnej na temat tego, od kogo te teksty pochodzą oraz niemożność udowodnienia ich skuteczności. Dlatego najpierw, jak zawsze dobrze jest poorientować się w temacie przed podejmowaniem faktycznych działań i w kampanii SMS’owej ale także w całym marketingu.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *