
Na wizerunek twojej firmy wpływa wiele czynników. Oczywiście przede wszystkim produkt, jego jakość, rzetelność wywiązywania się z kontraktów itd.
Są również kwestie, które nie są bezpośrednio związane z produktem, ale mają bardzo istotny wpływ na to jak postrzegana jest firma. Do takich rzeczy zaliczamy: plastyczną otoczkę firmy, stosunek pracowników do klientów, stosunek firmy do ważnych zagadnień społecznych czy cywilizacyjnych, takich jak chociażby ochrona środowiska naturalnego. Na przykład, jeżeli o plastyczną twarz firmy to wymienimy logo, kolory jakie są używane na materiałach informacyjnych lub promocyjnych i wzory graficzne.
Istotne aspekty przy projektowaniu kampanii reklamowych
Ten wizerunek tworzą tez różne drobne rzeczy, ale które mogą mieć wpływ na to jak firma jest postrzegana. Na przykład, jeżeli w punkcie przyjęć klientów osoby oczekujące mogą poczęstować się kawą a dodatkowo otrzymać jakiś gadżet reklamowy, jak chociażby długopis – na pewno to pozostawi dobre wrażenie. Innym przykładem mogą być starannie, efektownie wykonane wizytówki biznesowe.