2 warunki skutecznej reklamy

Jeżeli chcesz stworzyć naprawdę skuteczna reklamę, zrealizuj dwa poniższe punkty.

Po pierwsze, zdefiniuj grupę docelową. Są to ludzie, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani zakupem produktu, który ma być reklamowany. Poznaj ich zwyczaje, styl życia, język jakim się posługują, jaka w tej grupie jest modna muzyka i tak dalej.

Po drugie, postaw się na miejscu takich osób. Zastanów się co do nich przemówi. Nie zakładaj nic z góry – na przykład patetycznego stylu albo odwrotnie – bardzo przyziemnego. Pomyśl o produkcie jako o czymś co może pomóc tym ludziom w konkretnej rzeczy, załatwić jakiś problem, pomóc w osiągnięciu jakiegoś celu. I przekaż tą wiadomość. Na przykład, że korzystając z promocji polegającej na zakupie od razu pięciu opakowań proszku do prania co prawda jednorazowo wydadzą więcej, ale sumie zaoszczędzą konkretną kwotę. Ludzie szukają pomocy w dźwiganiu codzienności albo nagrody za pracę. Zresztą może to oznaczać jeden produkt. Na przykład samochód może być nagrodą a zarazem pomagać w przemieszczaniu się.

Zobacz istotne aspekty przy projektowaniu kampanii reklamowych.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *