Istotne kwestie przy wyborze agencji SEO

Czym się kierować przy wyborze agencji SEO

Na rynku działa wiele agencji zajmujących się pozycjonowaniem witryn internetowych w wyszukiwarce Google. Jaką wybrać? Jak szukać odpowiedniej agencji?

Przede wszystkim powinno się dotrzeć do opinii klientów lub byłych klientów takich firm. Odpowiednimi miejscami do poszukiwań takowych opinii są fora internetowe. Można również utworzyć sobie listę agencji na bazie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google i następnie poszukiwać opinii na temat agencji z tej listy. Sama wysoka pozycja w Google nie jest jeszcze wystarczającą rekomendacją, aczkolwiek świadczy o możliwościach danej agencji SEO. Natomiast potencjalnie jest niemało agencji, które nie są na pierwszej stronie w Google a robią dobrą robotę. Jeśli chodzi o opinie w Internecie, i to dotyczy każdej branży, nie tylko SEO, trzeba starać się oddzielić opinie prawdziwe od tak zwanej szeptanki.

Czego wymagać od agencji SEO

Jeżeli wytypujemy jedną lub więcej agencji SEO, należy już od nich samych dowiedzieć się nieco więcej. Dobrze, ażeby agencja pokazała swoje możliwości w dziedzinie SEO na konkretnych przykładach. W przypadku firm z pierwszej strony Google takowy dowód może być zbędny. Pozycja w pierwszej dziesiątce na frazę taką jak “pozycjonowanie stron” dowodzi wysokich umiejętności w pozycjonowania stron WWW.


agencja pozycjonowanie


Agencja SEO powinna zapewnić klarowną umowę, której generalnym założeniem jest temat pozycji w wyszukiwarce Google na zdefiniowane frazy. Celem może to być po prostu wzrost pozycji, może to być osiągniecie konkretnego przedziału na konkretną frazę bądź frazy. Ważne, żeby zobowiązania agencji nie były enigmatyczne i rozmyte.

Należy oczekiwać analizy naszej witryny internetowej oraz przedstawienia ewentualnych wynikających z niej poprawek optymalizacyjnych, analizy witryn internetowych konkurencji, demonstracji planu realnych działań, w temacie tworzenia profilu linków, udostępnienia monitoringu pozycji.

Agencja może ewentualnie wdrożyć optymalizację na stronie.

Od długiego już czasu najsilniejszym generatorem wejść na strony WWW jest wyszukiwarka Google. Wytwarza ona średnio około 70-90% ruchu. Trzeba dodać, iż jest to ruch niesłychanie wartościowy, ponieważ internauta wchodzi na witrynę internetową która jest wysoko w wynikach wyszukiwania na frazę, która go interesuje. Jeśli wpisał on w pasek wyszukiwania frazę “tanie laptopy” to jest ogromne prawdopodobieństwo, że planuje taki sprzęt nabyć. Takich osób jest ogromnie dużo. Jeśli sprzedajesz tanie laptopy i posiadasz sklep internetowy na pierwszej stronie wyników na tą frazę (najlepiej pierwsza trójka), na twoją stronę będzie wchodziło ogromnie dużo internautów którzy, chcą kupić tani laptop.

Niewątpliwie w przypadku mocno komercyjnych fraz chętnych którzy chcą być wysoko w wynikach wyszukiwania jest bardzo dużo. Należy dysponować przede wszystkim wiedzą by znaleźć się w top10 na daną frazę w wyszukiwarce Google. Poza tym konieczny jest czas i odpowiednie zasoby software’owe, sprzętowe i sieciowe. Jeśli nie jesteś ekspertem w dziedzinie pozycjonowania to oczywiście możesz możesz zająć się pozycjonowaniem twojej strony internetowej na trudną frazę, niemniej zajmie to nader dużo czasu i środków. Wiedzę zdobywa się w dużej mierze w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych przez doświadczenie, uzyskiwane między innymi poprzez prowadzenie testów. W takim przypadku lepiej skorzystać z usług fachowca. Może to być freelancer lub agencja SEO. Będzie szybciej i taniej.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *